понеделник, 5 януари 2015 г.

Новогодишна баница -2015г

Баницата за посрещането на 2015 г стана много мекичка ,макар ,че я хапнахме по обед на 01.01 ! Този път я направих по начина който ми каза съседката и се получи ! Тавата ,която ползвах е доста голяма и ползвах :
  • 2 пакета кори
  • 10-12 яйца 
  • сирене 500-600 г
  • масло или олио
  • 1 бутилка от 0.500мл газирана вода ( аз ползвах "Михалково")
Ето резултата!!!
Показвала съм как събирам корите като хармоника . Този начин става много бързо ! Може на дължина или на ширина да се нагъват ,както стават за тавата ! Може и в кръгла ,като се почва от края към средата !
След като сложа на единият ред ,поръсвам обилно със сирене ,само сирене ,слагам тук там масълце и почвам втори ред ! След като наредя последните нарязвам ,за да попие сместа навсякъде!


 Разбивам яйцата хубаво и наливам газираната вода към тях ! Не трябва да е отворена предварително ,защото газировката ще бъде набухвател !!! Разбърквам внимателно с яйцата и наливам равномерно сместа върху корите !!!


След това оставям да престои около 2-3 часа ,може и по малко ,но ако е повече е по добре !Разхвърлям отново масълце и като мине поне 1 час ,пека на вентилатор (170-180 гр) в предварително загрята фурна !!!
Ето как се навдига след като е престояла !




Както бях споменала веднаж в групата ,аз не обръщам баницата върху чаши или буркани ,защото режа веднага баниците ,но сега имах време и я обърнах върху буркани ,като отдолу сложих вестници ,защото капе мазнина ! Не съм снимала как е обърната . Тук е веднага след изваждането от фурната !


Няма коментари:

Публикуване на коментар